Notícies

Aparcament vigilat per a bicicletes i patinets al Festival Grec

19/06/2025

El servei és gratuït i estarà disponible del 25 de juny al 29 de juliol

aparcament bicis Grec

Per segon any consecutiu, el Festival Grec ofereix un aparcament vigilat i gratuït per a bicicletes i patinets, amb l’objectiu de fomentar una mobilitat més sostenible entre les persones assistents. Enguany, el servei estarà disponible del 25 de juny al 29 de juliol i s’ubicarà davant de l’entrada del teatre.

L’aparcament estarà obert de 20.30 a 1.00h, coincidint amb l’horari dels espectacles programats, i caldrà que les persones usuàries portin el seu propi cadenat. 

Per accedir-hi, es pot fer ús de la xarxa ciclista i pedalable que connecta amb Montjuïc, com els carrils bici de l’avinguda Paral·lel i l’avinguda Maria Cristina, així com els carrers 30 del barri del Poble-sec.

Aquesta iniciativa s’emmarca en el conjunt de mesures que l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) impulsa des de fa anys per minimitzar l’impacte ambiental dels esdeveniments culturals de la ciutat.

Per a més informació, consulteu el següent enllaç.

Subscriu-te al bulletí!

Aquí et pots subscriure al Butlletí Ajuntament + Sostenible