Oficina d’Assistència a la Contractació Responsable

L'Oficina d'Assistència a la Contractació Responsable es va constituir, en l'àmbit de la Gerència de Recursos, amb l'objectiu de proveïr assistència i fer el seguiment al desplegament de la Mesura Contractació Pública Responsable (desembre 2008).

Funcions 
L’Oficina té adjudicades 11 funcions, les quals es poden agrupar en 5 grans blocs:

  • Prestar assessorament tècnico-jurídic als diferents departaments municipals i ens del grup
    Ajuntament en aplicació de l’acord de reserva social i de la inclusió de clàusules socials en els plecs
    de contractació.
  • Crear, mantenir i desenvolupar l’espai web de l’Oficina, a través del qual es  dona accés a
    informació rellevant referent a bones pràctiques, xarxa de referents interdepartamentals i manuals de tipologia de clàusules, entre d’altres.
  • Dissenyar, en col.laboració amb el departament de Formació, accions formatives en format presencial o semipresencial, per tal de garantir nivells adequats i dinàmics de formació als tècnics municipals.
  • Col.laborar amb l’oficina del programa Ajuntament + Sostenible pel que fa al seguiment de la compra verda; i amb Barcelona Activa en relació a la definició i aplicació de la +Incorporació de l’obligació de contractar personal provinent de col·lectius en risc d’exclusió socialen els contractes municipals.
  • Coordinar, dinamitzar i donar suport a: la xarxa de referents, el grup de treball i la comissió de contractació responsable.

Oficina

Subscriu-te al bulletí!

Aquí et pots subscriure al Butlletí Ajuntament + Sostenible